6 березня 2025 року на практичному інтерактивному занятті з освітнього компоненту «Педагогічна психологія» здобувачі другого курсу, заочної форми навчання, першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 013 Початкова освіта під керівництвом професорки кафедри початкової освіти, кандидатки психологічних наук Наталії Михальченко здійснили аналіз психологічних особливостей педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах війни та презентували свої проекти. Студентами представлено психологічну характеристику особистості вчителя початкових класів, визначено формальні психологічні характеристики педагогічної діяльності, окреслено бачення структури діяльності педагога, проаналізовано мотиваційно-особистісні та операційно-технічні аспекти педагогічної діяльності. Майбутні вчителі у вигляді квітки з пелюстками визначили своє бачення гармонії та дисбалансу в педагогічній праці вчителя. До характеристик гармонійного складу внутрішнього світу студенти віднесли чуйність, доброзичливість, емоційну стійкість, позитивне мислення, здоров’я, віра, спокій, гнучкість, захищеність, гумор, матеріальну стабільність та інші. До дисбалансу віднесли нудьгу, неорганізованість, відсутність відпочинку, емоційне вигорання, брак часу, тривожність, надмірне перевантаження, втомленість та інші. Під час інтерактивного заняття виникла дискусія, за результатами якої були узагальнені думки здобувачів щодо організації вчителем педагогічної діяльності, визначені причини професійного вигорання та напрями його подолання.