Практичне інтерактивне заняття з освітнього компоненту «Психологія молодшого школяра»

Практичне інтерактивне заняття з освітнього компоненту «Психологія молодшого школяра», яке було проведено 11 -12 березня 2025 року для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого курсу денної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом професорки кафедри початкової освіти,  кандидатки психологічних наук  Наталії Михальченко було  спрямовано на створення моделі сучасної зрілої особистості молодшого школяра та визначення  порушень особистісного й психічного розвитку молодшого школяра  в умовах воєнного стану. Своїми креативними ідеями поділилися студенти Орлова  Марія, Феленюк Софія, Авсянникова  Олеся, Коваль  Вероніка, Пономаренко Анастасія, Ценюх Софія , Дар’єва Юлія, Тюпа  Віталій. Яскравим доказом розуміння здобувачами психологічних особливостей учнів початкових класів  стали репрезентовані  моделі особистості сучасного зрілого молодшого школяра  психічно здорового та  молодшого школяра  з психічними, особистісними порушеннями.  В дискусії визначили загальні закономірності  розвитку особистості молодшого школяра, показники порушення психічного, особистісного розвитку, критерії психічно здорової  особистості. Крім того, велика увага була приділена об’єктивним та суб’єктивним детермінантам розвитку дітей молодшого шкільного віку.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *