Всеукраїнська науково-практична конференція «Державні стандарти дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи: теорія і практика».

17 жовтня 2018 р. на факультеті дошкільної та початкової освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Державні стандарти дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи: теорія і практика».

Із вітальним словом до учасників конференції звернувся Ситченко Анатолій Люціанович – проректор із науково-педагогічної роботи, доктор педагогічних наук, професор Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.

Під час роботи конференції працювало 3 секції:

Перша секція “ Педагогіка партнерства у сучасному освітньому середовищі ” працювала на кафедрі початкової освіти, її роботу очолила Казанжи Ірина Володимирівна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.

Роботою другої секції “ Ключові компетентності Нової української школи (дошкільна та початкова ланки)” керувала Якименко Світлана Іванівна – доктор філософії в галузі освіти, професор, завідувач кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.

Третя секція «Підготовка вмотивованого і кваліфікованого педагога» працювала під головуванням Трифонової Олени Сергіївни – доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

Учасники конференції виступили з науковими доповідями на пленарному та секційних засіданнях, де обговорювали актуальні питання:

  1. Універсальність педагогічного новаторства: авторська інтегрована особистісно-орієнтована технологія в закладах освіти (Якименко Світлана Іванівна – доктор філософії в галузі освіти, професор, завідувач кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського)
  2. Використання педагогіки партнерства у побудові індивідуальної освітньої траєкторії дитини (Казанжи Ірина Володимирівна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського).
  3. Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в Новій українській школі: морально-етичний аспект (Тесленко Світлана Олегівна – викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського.
  4. Використання педагогіки партнерства у роботі з батьками (Дейнега Ірина Олегівна – студентка 448 групи факультету дошкільної та початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського).
  5. Виховання громадянина як важлива компетенція Нової української школи на засадах філософії В. О. Сухомлинського (Бородина Єлизавета Георгіївна – студентка 448 групи факультету дошкільної та початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського).
  6. Формування загальнокультурної грамотності майбутніх фахівців Нової української школи засобами образотворчого мистецтва як основи національної ідентичності (Паршук Світлана Миколаївна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського).
  7. Формування компетентності майбутніх фахівців початкової освіти в природничих науках і технологіях. (Січко Ірина Олександрівна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.)
  8. Формування математичної грамотності майбутніх фахівців Нової української школи (Авраменко Квітослава Богданівна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.)
  9. Розбудова Нової української школи в контексті ідей Василя Сухомлинського (Соколовська Олександра Семенівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського).
  10. Підготовка майбутніх учителів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в аспекті Нової української школи (Курчатова Анжеліка Віталіївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського).
  11. Підготовка майбутніх вчителів початкової освіти до використання інформаційно-комунікаційних технологій: праксеологічний аспект (Тимченко Алла Анатоліївна – доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського).
  12. Мотивація як засіб саморозвитку й самореалізації особистості педагога Нової української школи (Наумчук Світлана Вікторівна – магістрантка заочної форми навчання спеціальності «Початкова освіта» Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського).
  13. Внутрішня мотивація педагогічної діяльності. Особливості активізації професійного саморозвитку вчителя Нової української школи (Дмитренко Анна Павлівна – магістрантка денної форми навчання спеціальності «Початкова освіта» Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського).
  14. Проблема психологічної готовності дитини до навчання в умовах Нової української школи (Бабаян Юлія Олександрівна — доктор філософії в галузі соціальних та поведінкових наук, доцент кафедри педагогіки та інклюзивної освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського)

 

Учасникам конференції був запропонований огляд нової навчально-методичної літератури для Нової української школи та виставка творчіх робіт студентів.

Особливий інтерес викликала програма «Світ, в якому я живу» за авторською інтегрованою особистісно-орієнтованою технологією С. Якименко затверджена як типова і схвалена МОН України для використання в загальноосвітніх закладах І ступеня.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *