28 вересня 2023 р. студенти 548 групи спільно з куратором Тимченко А.А. провели круглий стіл «Серце віддаю дітям: обмін досвідом» присвячений Дню народження В. О. Сухомлинського. Більшість студентів, які вже працюють у школі, поділилися власним досвідом ефективної взаємодії з учнями та батьками, обговорили якими способами можна досягти довірливої та дружелюбної атмосфери в класі та якими принципами і настановами Василя Олескандровича Сухомлинського варто керуватися в педагогічній діяльності. Василь Олександрович Сухомлинський – педагог-гуманіст, мудрий учитель, а ще й публіцист, дитячий письменник. Благородне серце, сили і знання, педагогічне обдарування Василь Олександрович віддав дітям, молоді, школі, покликаній стати осередком виховання людської особистості.
Василь Олександрович Сухомлинський створив оригінальну педагогічну систему, що ґрунтується на принципах гуманізму, визнанні особи дитини вищою цінністю, на яку мають бути орієнтовані виховання й освіта. Він будував процес навчання як радісну працю. Велику увагу приділяв творчому розвитку кожної дитини, спираючись на загальнолюдські, громадянські цінності, дбав про забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного формування особистості, виховання соціально зрілого громадянина України.
«Людина, – любив повторювати В. О. Сухомлинський, – народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний». Ці проникливі слова можна й треба віднести й до самого Василя Олександровича, адже саме вони були тим категоричним імперативом, якому завжди і всюди слідував він у недовгому, але яскравому й напрочуд плідному житті Педагога. Усе найцінніше, створене ним, назавжди ввійшло до скарбниці вітчизняної педагогіки та національної духовної культури.
Проведення круглого столу дозволило детальніше вивчити педагогічну спадщину, популяризувати перспективний досвід педагогів щодо впровадження ідей В. О. Сухомлинського на ґрунт освітнього поля сьогодення, осмислити їх для творчого використання в умовах навчального закладу.