Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретико-методичні засади наступності в освітньому процесі дошкільної та початкової освіти»: результати роботи першої секції «Проблеми підготовки дітей передшкільного віку до навчання в умовах Нової української школи» (модераторка проф. О. С. Трифонова) 

12.11.24 р. за ініціативи кафедри початкової та дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретико-методичні засади наступності в освітньому процесі дошкільної та початкової освіти». У роботі першої секції «Проблеми підготовки дітей передшкільного віку до навчання в умовах Нової української школи» (модераторка проф. О. С. Трифонова) взяли участь 78 учасників із різних університетів — Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Житомирського державного університету імені Івана Франка, Комунального закладу «Харківський інклюзивно-ресурсний центр №1 Харківської міської ради», Криворізького державного педагогічного університету, Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Комунального закладу «Одеський педагогічний фаховий коледж»,  Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ. З вітальним словом звернулася до учасників конференції д. пед. н., проф. О. С. Трифонова. Із змістовними доповідями, зокрема виступили: А. Шпильова, яка висвітлила проблему формування елементарних математичних уявлень у дітей середнього дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій; А. Коваль акцентувала увагу учасників конференції на проблемі мовленнєвої підготовки дитини до школи в науково-методичній спадщині Алли Богуш; Т. Смирнова ознайомила присутніх із інноваційними педагогічними технологіями, що використовуються в навчанні малювання  старших дошкільників в умовах підготовки до Нової української школи; В. Ліпашова окреслила шляхи використання літературних творів у вихованні інтересу дітей старшого дошкільного віку до українських традицій. к. пед. н., доц. Т. А. Лісовська підвела підсумки наукової дискусії з побажаннями подальших науково-творчих пошуків.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *