Всеукраїнська науково-практична конференція «Нова українська школа: наступність у підготовці старших дошкільників до навчання у 1-му класі» Засідання секції № 4

Засідання секції 4.

«Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти до реалізації ідей Нової української школи: наступність і перспективи»

(ауд. 01.401) у форматі ZOOM

 

06 жовтня 2020 року в рамках Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Нова українська школа: наступність у підготовці старших дошкільників до навчання у 1-му класі» проведено засідання секції 4. «Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти до реалізації ідей Нової української школи: наступність і перспективи» (ауд. 01.401) у форматі ZOOM, Модератори:

Світлана Іванівна Якименко, доктор філософії в галузі освіти, професор, завідувач  кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

Тетяна Адамівна Лісовська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

Секретар:

Анжеліка Віталіївна Курчатова, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

У засіданні секції взяли участь викладачі кафедри початкової освіти та дошкільної освіти, а також студенти факультету педагогічної та соціальної освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського.

До програми увійшли 26 доповідей з актуальних проблем наступність у підготовці старших дошкільників до навчання в 1-му класі/

Особливу увагу було надано питанням: забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи; особливості підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа»; особливості формування етико-професійного світогляду майбутнього педагога дошкільної та початкової ланок освіти; провідні ідеї виховання В. Сухомлинського у наступності дошкільної та початкової освіти

Учасники конференції мали нагоду висловити свої думки щодо сучасних проблем підготовки фахівців дошкільної та початкової освіти до реалізації ідей Нової української школи.

Переставлено доповіді:

Білявська Тетяна Миколаївна, к. пед. н., доцент кафедри початкової освіти, «Використання проблемних методів навчання в процесі мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи»

Вдовиченко Раїса Петрівна, к. пед. н., доцент кафедри педагогіки та інклюзивної освіти, «Розвиток дослідницьких умінь майбутнього педагога – один із чинників успішного здійснення освітніх реформ»

Іванець Наталія Володимирівна, к. пед. н., доцент кафедри початкової освіти, «Інтеграція мультикультурного змісту освітнього середовища закладу загальної середньої освіти і школи і ступеня у процесі реалізації принципу наступності»

Курчатова Анжеліка Віталіївна, к. пед. н., старший викладач кафедри дошкільної освіти, «Використання методу коучингу в дошкільній освіті»

Паршук Світлана Миколаївна, к. пед. н., доцент кафедри початкової освіти, «Ігрова діяльність як засіб виховання дружніх взаємин у здобувачів початкової освіти в контексті «нова українська школа»»

Січко Ірина Олександрівна, к. пед. н., доцент кафедри початкової освіти, «Використання проектних технологій в процесі природничої підготовки майбутніх фахівців початкової освіти»

Тимченко Алла Анатоліївна, к. пед. н., старший викладач кафедри початкової освіти, «Інформаційно-комунікаційна компетентність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи»

Філімонова Тетяна Володимирівна, к. пед. н., доцент кафедри початкової освіти, «Особливості підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової освіти в контексті концепції «нова українська школа»»

Доповіді були цікавими, змістовними та актуальними, викликали активну дискусію серед учасників.

В заключній частині конференції відбулася дискусія, в рамках якої була обговорена низка актуальних питань, щодо залучення практиків в процес викладання практичних занять в університеті, поширення  впровадження інтегрованої технології С.І, Якименко в практику роботи сучасних закладів освіти.

Учасники конференції мали можливість конструктивного обміну досвідом і сучасними ідеями щодо важливих питань наступності між початковою та дошкільною ланками освіти, а особливо підготовкою висококваліфікованих фахівців.

Учасники та усі присутні на науково-методичної конференції зазначили високий науковий рівень доповідей  та методичного забезпечення   проведеного заходу.

Відмічено необхідність долучати аспірантів до активної творчої наукової діяльності та участі в конференціях різного рівня. Конференція була проведена на високому професійному та науковому рівні.

 Секретар                                                                      А. В. Курчатова

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *