Підсумкова студентська конференція за результатами виробничої практики студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта»

На кафедрі дошкільної освіти щорічно організовується підсумкова студентська конференція за результатами виробничої практики студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» освітній ступінь «Магістр». Цьогоріч цей захід відбувся 23 листопада 2020 року в режимі онлайн. На ньому були присутні завідувач та викладачі кафедри дошкільної освіти факультету педагогічної та соціальної освіти.

Конференція проходила у форматі науково-практичної дискусії з використанням технічних засобів на платформі ZOOM/

Виробнича практика є складовою частиною навчального та науково-дослідного процесу підготовки фахівців з дошкільної освіти, завершальним етапом їх практичної підготовки і має на меті формування у них практичних навичок самостійної роботи у закладах освіти.

Метою практики є подальше поглиблення та закріплення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі навчання в університеті; набуття необхідних практичних та організаційних навичок самостійної роботи у сфері середньої освіти.

Загальне організаційне керівництво практикою здійснюється завідувачем кафедри дошкільної освіти. Методичне керівництво та контроль за проходженням практики виконуються викладачами кафедри, у яких це передбачено в навчальному навантаженні.

Наприкінці практики студент подає на кафедру звіт – систематизований та оформлений підсумок роботи за період проходження практики. Звіт складається відповідно до Програми та індивідуального календарного плану. У ньому повинні знайти відображення всі питання, які вивчав студент.

Із вступним словом до студентів і присутніх звернувся завідувач кафедри, професор Н.В. Рогальська, яка зауважив, що проходження практики та студентів є продовженням навчального процесу безпосередньо в умовах закладу середньої освіти. Далі завідувач кафедри акцентувала увагу на змінах в організації практики про оновлення методичного забезпечення для проходження виробничої практики, відзначила належне оформлення і дотримання студентами термінів здачі звітів.

Студентка 618 групи М. Ямпольська під час проходження стажування з’ясувала для себе багато специфічних і неординарних ситуацій, які виникають у роботі з дітьми ліцею.

Студент 618 групи М. Нікончук, зауважила, що з метою підвищення фахової підготовки доцільно було б вивчення комп’ютерних програми, які  необхідні для роботи в сучасних умовах закладів середньої освіти.

У процесі обговорення проблемних аспектів відбувалась жвава дискусія.

Учасники заходу підсумували результати практики, обговорили проблеми організації процесу залучення студентів до самостійної творчої педагогічної діяльності в умовах, оптимально наближених до роботи за фахом, обмінялися враженнями.

Методисти відзначили, що практиканти, успішно виконавши всі завдання виробничої педагогічної практики, підтвердили належний  рівень теоретичних знань, значно підвищили рівень практичних компетентностей фахівця, виявили ініціативність, відповідальність та креативність.

Отже, виробнича педагогічна практика магістрів пройшла на належному рівні.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *