Щиро дякуємо вельмишановним Світлані Сергіївні, Ірині Василівні, Наталі Олександрівні та Інні Петрівні за готовність співпрацювати та цінні поради!
Нещодавно з ініціативи кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського на базі ЗДО № 84 міста Миколаєва відбулася цікава та корисна зустріч викладачів, студентів й аспірантів зі стейкхолдерами.
Запрошені гості – завідувачі закладами дошкільної освіти міста Миколаєва, потенційні роботодавці спеціальності.
Роботодавці виступили перед численною студентською аудиторією з нестандартними лекціями-наративами про специфіку працевлаштування та фахової самореалізації в результаті практичної підготовки.
Світлана Сергіївна завідувач закладом № 84, коротко розповіла про свій професіогенез від студента-випускника до завідувача закладом, який очолю вже майже 15 років.
Виступ стейкхолдера був наскрізь пронизаний психологією: від можливостей працевлаштування випускників спеціальності до глибинних механізмів самомотивації для успішного кар’єрного зростання.
Під час зустрічі було обговорено широке коло питань, які стосувалися як актуального стану ринку праці, так і якості підготовки майбутніх вихователі дошкільних закладів під час практичної підготовки та умов їхнього працевлаштування.
Наталя Олександрівна, завідувач закладом № 128 поділилася своїм власним досвідом, дала практичні поради майбутнім вихователям розповіла, зокрема, про конкретні навички та вміння, якими повинен володіти випускник спеціальності «Дошкільна освіта», щоб вдало розпочати професійну діяльність, а й бути конкурентоспроможним на ринку праці.
Слід відзначити неабияку активність і зацікавленість студентів, що знайшли своє втілення у численних влучних запитаннях щодо професійної діяльності і специфіки роботи вихователів в сучасних умовах.
Зустріч пройшла у теплій і невимушеній атмосфері. Студенти отримали додаткове джерело натхнення для продуктивного навчання та опанування професії вихователя дітей дошкільного віку, а професорсько-викладацький склад та гаранти освітньо-професійних програм сформували основні напрями оптимізації освітніх програм та змін їхнього змістового наповнення в контексті регіональних потреб та нових освітніх реалій за рахунок збільшення практичної підготовки!