«Найбільша помилка педагогів минулих століть полягала в тому, що вони вважали всіх дітей «варіантами» однієї особи й тому гадали, що буде правильно навчати їх одних і тих самих дисциплін за єдиними методами».
(Говард Гарднер, цитується за Зігель і Шонессі (Siegel & Shaughnessy), 1994).
Згідно плану-графіку проведення відкритих занять викладачами кафедри початкової та дошкільної освіти педагогічного факультету 20 лютого 2023 року доцентом кафедри початкової та дошкільної освіти Шапочкою К.А. було проведено відкриту лекцію з дисципліни «Основи дефектології та логопедії» зі студентами 418 групи, спеціальності «Дошкільна освіта», тема «Система організації навчання дітей з ООП в інклюзивному класі : диференційоване викладання».
В ході лекції обговорювались наступні питання : модель і підходи диференційованого викладання; теорія множинного інтелекту; організаційно-методичні аспекти диференційованого викладання; універсальний дизайн в навчанні: диференціація змісту, процесу,продукту.
Онлайн-лекція проведена на високому науково-методичному рівні, з використанням наочності й відповідає сучасному рівню розвитку науки.