17 листопада 2023 року для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського було організовано та проведено дистанційно гостьову лекцію з теми «Формування цифрової культури майбутніх педагогів». Гостьові лектори: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки Листопад Олексій Анатолійович та кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної педагогіки Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Мардарова Ірина Костянтинівна. На гостьовій лекції були присутні: гарант ОП Дошкільна освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти д. п. н., проф., професорка кафедри початкової та дошкільної освіти Трифонова Олена Сергіївна, к. п. н., доцентка, доцентка кафедри початкової та дошкільної освіти Лісовська Тетяна Адамівна; к. п. н., старша викладачка кафедри початкової та дошкільної освіти Тесленко Світлана Олегівна; викладач-стажист кафедри дошкільної педагогіки Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Гуданич Наталія Миколаївна, здобувачі освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.
О. А. Листопад зазначив, що на сучасному етапі поняття «технологія» міцно увійшло в педагогічний лексикон і отримало все більш широке поширення в теорії навчання. Створення високоефективних технологій дозволяє не тільки здобувачам підвищувати ефективність засвоєння освітніх компонент, але й педагогам приділяти більше уваги питанням індивідуального та особистісного зростання студентів. Було розглянуто різноманітні програми для створення комп’ютерних ігор для дітей (Microsoft PowerPoint, Scratch, GameMaker, Unity 3D тощо).
І. К. Мардарова ознайомила з алгоритмом створення комп’ютерних ігор у програмі Scratch (запуск і зупинення програми, додавання героїв, зміна костюмів, робота з фоном, запис звуків, перелік команд у програмі Scratch тощо). Здобувачі освіти ознайомилися з особливостями використання скрейтч-проєктів (комп’ютерних ігор) у роботі з дошкільниками. Було проаналізовано критерії оцінювання розроблених скрейтч-проєктів (комп’ютерних ігор) для дітей, проілюстровано приклади скрейтч-проєктів для дітей старшого дошкільного віку.
Висловлюємо лекторам щиру подяку за співпрацю в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Сподіваємося на продовження плідної співпраці кафедри дошкільної педагогіки Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» з кафедрою початкової та дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.