3 квітня 2024 року на базі кафедри початкової та дошкільної освіти МНУ ім. В. Сухомлинського, в онлайн режимі, пройшов методичний вебінар на тему «Інноваційний підхід до освітнього процесу в закладі дошкільної освіти». Модератор вебінару – викладач кафедри початкової та дошкільної освіти Голян Людмила Павлівна. В вебінарі прийняли участь викладачі вузу, студенти п’ятого та третього курсу денної та заочної форми навчання.
Модератор провела презентацію освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Світ, в якому Я живу», яка створена авторським колективом під керівництвом професора Якименко С.І. на основі науково-методичних наробок інтегрованої технології. Зміст програми науково виважений та відображає сучасні вимоги до дошкільної освіти. В основу Програми покладено особистісно-орієнтований, інтегрований, компетентнісний, діяльнісний підхід до розвитку, виховання та навчання дитини старшого дошкільного віку.
Програма структурована на інтегрованому підході, який базується на об’єднанні п’яти сфер життєдіяльності: Людина і природа, Людина і суспільство, Людина і культура, Людина, наука і техніка, Людина і Всесвіт (автор ідеї – професор Якименко С.І.). Особлива відмінність даної Програми полягає в тому, що вона реально вирішує проблему неперервної дошкільної та початкової освіти в світлі основних концептуальних засад Нової української школи. Дотримання принципу наступності між дошкіллям та початковою школою, побудова програми за авторською інтегрованою технологією дає можливість сформувати у старших дошкільників якості, які необхідні для оволодіння навчальною діяльністю в школі.
Практична частина вебінару структурована засобами інтерактивних технологій, які допомогли активізувати всіх учасників методичного заходу. Всі ігри та вправи, які були використані в ході роботи, допомогли студентам зрозуміти сутність інтегрованої особистісно орієнтованої технології. Учасники вебінару змогли пересвідчитись в прогресивності та ефективності інтегрованого планування, яке являється механізмом реалізації програми, синтезуючи матеріал та поєднуючи різні змістові модулі та їхні модульно-освітні лінії, зрозуміли технологію взаємопроникнення одного змістового модуля в інший, намагались довести, що інтегрований підхід до організації освітнього процесу відображає реалізацію ідей взаємозв’язку і взаємодії в будь-якому з його компонентів і веде до підвищення його цілісності, висловлювали свою точку зору щодо актуальності, переваг та труднощів в реалізації інтегрованої технології. Найбільш активними учасниками вебінару виявились студенти 5 курсу: Наталя Неділько, Любов Кадирова, Анна Баль, Аліна Рябоконєва, Вероніка Махіня та інші.
Вебінар довів пріоритетність інноваційного підходу в організації освітнього процесу в сучасному закладі дошкільної освіти.