Відкрите практичне заняття викладача кафедри дошкільної освіти Тесленко С.О.

3 листопада 2020 року викладачем кафедри дошкільної освіти Тесленко С.О. було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Логопедичне консультування» на тему «Рекомендації щодо оцінювання мовленнєвого розвитку дитини. Організація ігрової діяльності в логопедичній групі»в системі ZOOM. Викладач для організації взаємозв’язку під час онлайн практичного заняття використовувала: чат, Whiteboard, за допомоги веб ресурсу «Socrative»  проводила вікторини, тестування з метою опитування студентів та перевірки засвоєння знань. Застосовуючи вправи: «Вірю не вірю», «Методична дошка», «Дебати», «Наукова доповідь», «Незакінчене речення», студенти з’ясовували: роль ігор у логопедичній групі, що повинен зробити логопед, організуючи ту чи іншу гру в логопедичній групі. Члени проблемної групи представляли доповіді щодо специфіки організації та проведення ігрової діяльності в логопедичних групах, узагальнюючи матеріал з теми за допомоги схем, таблиць, інфографіки, представляли зразки багатоваріативних ігор, власно розроблених комп’ютерних ігор. Невіддільною частиною гри є іграшка, яка в роботі з дітьми з мовними вадами набуває особливої значущості, бо несе в собі не тільки соціальну, а й корекційну та розвивальну функції. Студенти представили огляд логопедичних іграшок та спільно з викладачем відпрацювали прийоми роботи з логопедичною лялькою. Під час групової роботи студенти розробляли рекомендації для батьків, педагогів щодо особливостей організації ігрової діяльності в логопедичних групах, шукали шляхи ефективності використання логопедичних ігор.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *