Семінар-практикум «Навчаємо порівнянню величин і вимірюванню у різновікових групах ЗДО»

17 лютого 2021 викладачі та студенти спеціальності «Дошкільна освіта» приймали участь у засідання семінару-практикуму «Навчаємо порівнянню величин і вимірюванню у різновікових групах ЗДО», який проводився на базі дошкільного закладу №144 міста Миколаєва у форматі онлайн на платформі ZOOM. Головні спікери заходу завідувачка Голосною І.В. та вихователь-методист Бондарь Л.М.

Ми живемо в суспільстві знань і високих технологій. Автоматизація виробництва, комп’ютерне моделювання вимагають від більшості сучасних працівників достатньо розвиненого вміння чітко й послідовно аналізувати процеси. Дітей дошкільного віку вже з перших років життя оточує математична інформація, тому дошкільна освіта має бути спрямована на виховання в дітей звички до повноцінної логічної аргументації. Розвиток у дошкільників узагальнених способів розумової діяльності, засобів побудови пізнавальної діяльності є важливою передумовою формування в них життєвої компетентності, уміння орієнтуватися в мінливому навколишньому світі, пристосовуватися до нових умов життя, продуктивно й гармонійно взаємодіяти з оточенням. Питання щодо формування пізнавальної активності і сенсорно-пізнавальної і математичної компетентностей було і залишається актуальним для дошкільної освіти. Робота з розвитку логіко-математичних умінь у дітей дошкільного віку полягає у створенні відповідних умов для формування пізнавальної діяльності в дошкільника. Дорослий повинен допомогти дитині розкрити свій потенціал, навчити її самостійно пізнавати світ. Педагоги в дошкільного закладу поставили перед собою завдання організувати таку пізнавальну діяльність, яка б ставила дитину перед необхідністю спрямувати свої розумові зусилля на пошук нових і вибіркове використання наявних у неї знань і вмінь для розв’язання нового конкретного завдання. Вихователі спрямовують свої зусилля на формування в дітей мотивації до пізнання, яка спрямовуватиме їхню пізнавальну активність, стимулюватиме розвиток почуттів й інтересів. Під час семінару-практикуму вихователі закладу поділилися своїми творчими напрацюваннями зі студентами і були запрошені на відкриті перегляди занять, які будуть проходити на наступному тижні. Додаткова інформація буде розміщена на сайті .

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *