Всеукраїнська конференція з проблем вищої освіти і науки «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ» Засідання секції 3. «Впровадження сучасних технологій в процесі навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти» у форматі ZOOM

29 жовтня 2020 року на факультеті педагогічної та соціальної роботи кафедрою початкової освіти була проведена  Всеукраїнська конференція з проблем вищої освіти і науки «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ» В рамках конференції проведено засідання секції 3. «Впровадження сучасних технологій в процесі навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти»  у форматі ZOOM

Керівник секції:

Рогальська Надія Василівна – кандидат педагогічних наук,   професор, завідувач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

Співкерівник секції:

Лісовська Тетяна Адамівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

Секретар секції:

Тесленко Світлана Олегівна – викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

На секції було представлено 12 доповідей з  питань впровадження сучасних технологій в процесі навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти:

  1. Студентоцентроване навчання як принцип підготовки магістрів з дошкільної освіти до професійної діяльності

Степанова Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету педагогічної та соціальної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Інноваційна діяльність майбутнього вихователя в мовленнєвій підготовці дитини 6-го року життя до навчання в новій українській школі

Трифонова Олена Сергіївна, доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Технології формування відповідального ставлення до професії у майбутніх вихователів дітей дошкільного віку

Зданевич Лариса Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

  1. Реалізація методу проєктів у забезпеченні навчання здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр»

Рогальська Надія Василівна, кандидат педагогічних наук,   професор, завідувач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Модернізація системи методів навчання у вищій школі з підготовки фахівців дошкільної освіти

Соколовська Олександра Семенівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Інтерактивні технології навчання як засіб удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти

Лісовська Тетяна Адамівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Стратегія побудови розвивального способу життя дітей як пріоритет удосконалення планування роботи з умовах закладу дошкільної освіти

Пісоцька Леоніда Станіславівна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

  1. Використання кейс-методу під час вивчення дисципліни «педагогічна творчість та психологія дитячої творчості»

Курчатова Анжеліка Віталіївна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Підготовка майбутнього вихователя закладів дошкільної освіти до формування ігрової компетенції у дошкільників

Тесленко Світлана Олегівна, викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчих здібностей студентів зво

Супрунова Ольга Олегівна, викладач кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

  1. Використання проєктної технології у освітньому процесі закладу дошкільної освіти

Фурман Ольга Вікторівна, викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

  1. Формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

Кобріна Анастасія Сергіївна, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта педагогічного факультету Херсонського державного університету

Науковий керівник: Лаврикова Оксана Валентинівна, кандидат біологічних наук, професор, проректор з міжнародних зв’язків, науково-педагогічної роботи та комунікаційних технологій  Херсонського державного університету

Виступи доповідачів засвідчили актуальність упровадження сучасних технологій в процесі навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти . Секційне засідання пройшли на високому організаційному рівні та досягло своєї мети.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *